donderdag 22 maart 2012

zwemmen of verzuipen


Dit wil ik even kwijt nadat ik de hele dag aan de pc heb zitten knoeien terwijl buiten de zon scheen en de ribes zijn bloemen aarzelend aan de lucht prijsgaf. De hele dag voor joker gewerkt; error en nog eens error kreeg ik op het scherm. Linksom geprobeerd, rechtsom via een sluiproute, frontaal en niet bepaald zachtzinnig benaderd, maar dit hele computergebeuren  bleef voor mij abracadabra. Ik zou wel even met Indesign een advertentie opmaken...nou, niet dus. Geen enkel design vandaag; ik schrijf en ik fotografeer, maar allebei tegelijk wil deze dag echt niet lukken.

Ach, ik ben een vis, ik zwem met de stroom mee en morgen, als de zon weer schijnt, ga ik op mijn rug rondjes zwemmen in de vijver en tegelijk tweezijdig flapperen met mijn vinnen.  Knap hè?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten